Preguntes freqüents - Sobre botigues Online

FAQs - Sobre botigues Online

Preguntes freqüents de comerç electrònic, resol els dubtes que puguin sorgir sobre la botigues virtuals.

Una botiga online és un aparador dels teus productes a internet, amplia els seus clients potencials arribant a un públic més extens. L'experiència adquirida i els estudis de mercat demostren que les vendes dels productes a internet van en augment, cada vegada més persones utilitzen la comoditat de comprar des del seu ordinador sense desplaçar-se a la botiga.

Internet és un canal de venda diferent, requereix coneixements específics del seu funcionament, igualment una botiga requereix coneixement del producte que es va a vendre. En Ops On ens preocupem d'entendre el seu producte per buscar la millor manera de llançar ho al món virtual.

No és difícil, funciona com un programa de facturació. Encara que al principi, com en totes les gestions noves, costa una mica acostumar se. Però si contractes nostre servei de posada en marxa porta una formació inclosa que et serà fàcil fer-ho.

Les formes de pagament s'instal · len acord les preferències del client, les més habituals són:

  • Transferència bancària
  • Targeta de crèdit amb connexió segura al banc)
  • Pagament en mà a la recollida del material
  • Contra reemborsament
  • paypal 

El transport es pot definir de tres formes :

  • Cost fix de transport, tots els enviaments paguen un tant fix.
  • Cost en funció del pes de l'enviament
  • Cost en funció de l'import de la comanda

També es poden definir ofertes especials com ports gratuïts a partir d'un import o similars. Nosaltres l'ajudem a estudiar la millor fórmula per al seu transport i l'hi deixem configurat.

Això és una cosa que cada venedor pot triar, cal valorar els pros i els contres en ambdós casos. Comprar sense donar-se d'alta pot donar lloc a si el client comet un error en les dades sigui difícil de localitzar per corregir-los, en canvi ofereix comoditat a l'hora de realitzar la comanda.

D'altra banda encara que el registre per part del client generi alguna petita incomoditat permet enviar descomptes i ofertes especials per a posteriors compres.

Una botiga virtual ha d'estar activa, cal anar canviant els productes, afegint ofertes, canviant l'aparador. En Ops creiem que ningú coneix el teu producte igual que el teu, pel que preferim assessorar perquè tu mateix puguis anar canviant la botiga per deixar el teu estil.

De tota manera, si prefereixes que nosaltres deixem la botiga amb tots els productes posats, t'ho podem pressupostar a part.

Contacta amb Ops

success

sol · licita un pressupost

warning

Porfolio Ops

danger

trucar a Ops On

bloc disseny de web